درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

رعايت نكاتي در انتخاب درب ضد سرقت ترك، چيني, ايراني

درب ضدسرقت

فاكتور هاي كيفيت درب ضد سرقت از فاكتورهاي اصلي در تشخيص كيفيت درب هاي ضدسرقت مي توان به يراق آلات به كاررفته در آنها، روكش مورد استفاده، جنس فلز به كار رفته در چهارچوب ها و اندازه بازشوي اين درب ها اشاره نمود.
كشور هاي سازنده قطعات درب ضد سرقت
۴ گروه اصلي درب هاي ضدسرقت از نظر توليد كننده در بازارهاي كشور ما وجود دارد: درب هاي ضدسرقت ايتاليايي،تركيه اي، چيني و ايراني. در بازار فعلي بيشتر توليدات با اسم ترك و يا چيني به مشتريان معرفي مي شوند. نمونه هاي چيني معمولا الهام گرفته از نمونه هاي مشابه ايتاليايي هستند. بخشي از نمونه هاي داخلي درب هاي ضدسرقت به طور كامل در كشور و توسط توليدي هاي مجهز داخلي توليد مي شوند و بخش ديگر كه تحت عنوان نمايندگي هاي اجناس ترك در بازار حضور دارند قسمتي از اقلام مصرفي خود شامل يراق آلات و يا MDF به كار رفته در محصولات خود را از كشور تركيه وارد مي كنند.
اجزاي داخلي درب هاي ضد سرقتدرب هاي ضدسرقت داراي اسكلت فلزي قوي شامل دو لايه روكش فلزي از جنس نورد سرد به ضخامت يك ميليمتر با رنگ و طرح چوب طبيعي با لايه پلي يورتان مياني مي باشند كه از استانداردهاي مقاومت در برابر برش ، فشار بر سطح و بر گوشه هاي درب برخوردار هستند. چهار چوب اين درب ها پيش ساخته بوده و از ورق به ضخامت يك و نيم ميليمتر و عرض هفت سانتيمتر با پايه مقاوم ضد زنگ از جنس استينلس استيل ساخته مي شود . معمولاًبخش داخل لنگه درب هاي ضدسرقت از ورق فلزي مقاوم استفاده ميشود تا نفوذ به داخل ساختمان را غيرممكن كرده و يا به تأخير بيندازد.
درب ضد سرقت تركبطور معمول ، درب هاي ضد سرقت مرغوب عايق صدا و حرارت هستند. اين درب ها در برابر برش و فشار مقاومند و عايق رطوبت نيز هستند .در برابر وقوع حوادث غيرقابل پيش بيني همچون زلزله و آتش سوزي، مستحكمند . انواعي از اين درب ها كه از پشم سنگ نسوز در ساخت آنها استفاده شده است ،”ضد حريق” هم هستند.
مشخصات درب هاي ضدسرقت ترك :- بازشوي مفيد درب هاي ضد سرقت ترك در حدود ۱ متر مي باشد.
– استاندارد سايز چارچوب درب هاي ضد سرقت ترك ۱۱۵*۲۱۵ مي باشد و ورق فولادي داخل درب هاي ترك نيز در بازه ۰٫۹ تا ۱٫۵ ميليمتر مي باشد.
– لولاهاي درب هاي ضد سرقت ترك از سمت داخل قابل مشاهده بوده و كاملا قابل تشخيص هستند.
– در چهارچوب درب هاي ضدسرقت ترك اختلاف قابل مشاهده اي بين سطوح بيروني و لنگه درب قابل مشاهده است.
– درب هاي ضدسرق ترك با دو نوع رويه در بازار موجود هستند،MDF با روكش طبيعي چوب و يا MDF با روكش PVC .
درب ضد سرقت چيني
درب هاي ضدسرقت چيني از تنوع ظاهري بيشتري برخوردار هستند و قيمت ارزانتري نسب به درهاي ترك دارند اما معمولا از كيفيت پاييني برخوردار هستند
– ابعاد بازشوهاي درب هاي ضد سرقت چيني بين ۹۰ تا۹۲ سانتي متر و در برخي موارد يك متر مي باشد.
– استاندارد سايز چارچوب درب هاي ضد سرقت چيني ۱۰۵*۲۰۵ و ۱۰۵* ۲۱۰ مي باشد و ضخامت ورق فولادي استفاده شده در داخل درب هاي ضد سرقت چيني در بازه ۰٫۴ تا ۰٫۸ موجود مي باشد.
– چارچوب درب هاي ضد سرقت چيني به صورت تخت بوده و اختلاف كمي بين سطوح بيروني و لنگه درب وجود دارد.
– لولاهاي درب هاي ضد سرقت چيني مخفي است و نه از داخل و نه از بيرون قابل تشخيص نمي باشد.
– رويه درب ضد سرقت چين به صورت فلزي (استيل) با رنگ كوره اي الكترواستاتيك مي باشد.
درب ضدسرقت ايرانيآن بخش از نمونه هاي درب هاي ضدسرقت داخلي كه به طور كامل در داخل كشور توليد مي شوند در حال حاضر قابل مقايسه با نمونه هاي برتر دنيا بوده و به دليل استفاده از فناوري هاي روز دنيا، رعايت استاندارهاي جهاني در استفاده از مواد اوليه و ابعاد و اندازه هاي بازشوها و چهارچوب ها و بومي سازي آنها، مناسب با شرايط داخلي توليد مي شوند .


برچسب: ، درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت چيني، درب هاي ضد سرقت از كشور تركيه، درب هاي چوبي ضد سرقت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۰:۵۷ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :